Kogo / co mogą obrazić przeprosiny?

Na stronie głównej portalu gazeta.pl znajduje się jako reklama taki oto tekst.

ScreenHunter_940 Oct. 19 10.06

Zarząd przeprasza (wyraża ubolewanie z powodu naruszenia dóbr osobistych — przez kogo?) osoby, ale chyba obraża interpunkcję średnikiem przed „to”, poczucie językowej poprawności sformułowaniem „kult po zmarłym” oraz normę przez użycie „odnośnie” zamiast „odnośnie do”.

„Wydawanie i rozpowszechnianie” „zawierające nieprawdziwe informacje”?! Litości…

To w ogóle jakaś smutna sprawa.

Reklamy

Dodaj komentarz

Filed under grzeczność językowa, poprawność językowa

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s